czwartek, 25 czerwca 2009

Darmówka JB (Nie Dla Polski )



Następna darmówka nie dla polski.Ale my mamy na to sposób :)
Członkowie Clubu

JonasBrothers

dostaną Prezenty Gdy Club osiągnie:
- 20tys. członków wszyscy dostaną 5$
- 30tys. członków wszyscy dostaną koszulkę
- 40tys. członków wszyscy dostaną plakat
- 50tys. członków wszyscy dostaną gitarę
Mam Dla was dwie instrukcje , aby dostać się do klubu:
Instrukcja nr 1
1.Wejdź na myproxy.ca/
2.W białe pole wpisz http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=1318087
3.Zaloguj Się
4.I Zapisz się do Clubu.
5.Zaloguj się na Normalnym Stardoll i gotowe.

Instrukcja nr 2
1.Wejdź myproxy.ca/
2.W Białe Pole wpisz Stardoll.com
3.Zaloguj Się
4.Tak gdzie Pisze szukaj przyjaiół wpisz :

Queen_Foxy_Lee (to właścicielka Clubu)

5.Naciśnij Na Club i Zapisz Się.

6. Gotowe

Ps.Instrukcja Nr 1 Nie działa dla wszystkich.

Powodzenia





4 komentarze:

  1. A mi wcale nie działa ;( ani jedno ani drugie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej nie umiem sie zapisać do klubu JB mogłabyś mi pomóc proszę będę wdzięczna mój nick to StringiniUS5

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się udała tym 1 sposobem i zapisałam się do tych 3 klubów princess the disney club i jonas brothers =)


    na stardollu jestem jako anetusia96

    OdpowiedzUsuń