piątek, 26 czerwca 2009

Darmówka "Program Ochrony Księzniczek"



EDIT:
Już Wiem Jak zdobyć Te Darmówki.Trzeba się zapisać do klubuPrincess
oczywiście już się przyzwyczaiłam ze to klub nie dla polski więc oto instrukcja.

INSTRUKCJA
1.Wejdź na http://www.myproxy.ca/
2.Wpisz :
http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=1322490
3.Zaloguj się
4.Zapisz się do klubu
5.Zaloguj Się Na Zwykłym Stardollu
6.Czekaj Aż Club Przekroczy wyznaczoną liczbę Uczestników i otrzymasz nagrodę

Jeżeli chcesz dostać bluzkę musisz rozwiązać Quiz na temat filmu "Program Ochrony Księżniczek"
Oczywiście po angielsku.Niezależnie jak odpowiedz dostaniesz Bluzkę.
Instrukcja jak dostać Bluzkę
1.Wejdź do Clubu ,oczywiście musisz do niego należeć.
2.Pod ankietą jest czerwony prostokąt z narysowaną bluzką
3.Naciśnij Na Niego
4. Rozwiąż Quiz (Wystarczy strzelać)
5.Naciśnij na samym dole Prześlij
6. Zaloguj Się na normalnym Stardollu i Gotowe

Jeżeli Masz Jakiś Problem Z Quizem lub z Clubem Napisz mi w Komentarzu lub na stardoll.

5 komentarzy:

  1. Hej!
    Wszystko robie tak jak napisałaś, ale jak już jestem w tym klubie i jak wciskam zostań członkiem klubu, to nic się nie dzieje ;/

    Pomóż!

    lusia-996
    to moje konto na stardoll ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie działa !

    moje konto na stardoll


    Natasza007

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi to nie działa mój nick to:patiss15

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak napisze ten klub Princess to sie wyswietla ze jest ich strasznie duzo... prosze odezwij sie do mnie nazywam sie na stardollu _-_xXuLaXx_-_ proszee napisz za to ty :):)

    OdpowiedzUsuń